Klantenservice

Retourbeleid

Het is belangrijk dat u eerst goed nadenkt of u een product wel nodig heeft. Verder is het van belang dat u altijd eerst advies bij ons vraagt of het product wel geschikt is voor u. Op deze manier kunnen we het retourneren van producten zoveel mogelijk voorkomen waardoor we samen het milieu ontlasten en de verkoopprijzen voor onze klanten zo laag mogelijk kunnen houden. Een win-win situatie voor ons allemaal.

Onze verwachting van u is dat u alles eraan doet om het retour sturen van producten zoveel mogelijk te voorkomen en uw verantwoordelijkheid te nemen.

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Mits het product op voorraad zal dit binnen twee werkdagen zijn. Is het product niet op voorraad dan kan het circa drie weken duren.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Parcel. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Wilt u zeker weten of een product op voorraad is kunt u ons een mail sturen.

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
Ideal
– Overboeking
– Paypal
– Klarna.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het éen of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:
Leer-onderhoud is onderdeel van MeubelVisie
Musicalstraat 3-B1323VR Almere
E-mailadres: info@meubelvisie.nl
KvK-nummer: 51.644.738
Btw-identificatienummer: 8501.09.735.B01